Popas duhovnicesc – păr. Andrei Coroian

Păr. Andrei Coroian, stareţul mănăstirii Nicula a fost invitat în 4 iulie la Biserica „Sfinţii 3 Ierarhi”, catedrala oraşului Bistriţa. Sfinţia Sa a ţinut un cuvânt despre Maica Domnului. Din păcate nu am venit foarte pregătit aşa că nu am putut să filmez toată conferinţa iar ce am filmat e de o calitate destul de slabă. Prima dată l-am auzit pe păr. Andrei la Radio Renaşterea şi de atunci m-a atras vocea blândă, caldă şi simplă a sfinţiei sale. Din păcate nu l-am putut întâlni personal dar ori de câte ori i-am auzit cuvintele mi-a lăsat în suflet o pace. După cum îl aud şi îl văd simt că acest om e o persoană sporită în rugăciune ( mai ales în rugăciunea inimii ). E un om simplu, copilăros, blând şi plin de evlavie la Dumnezeu, Maica Domnului şi Sfinţi pe scurt e un sfânt în devenire în viaţă. După predica din filmuleţe a mărturisit că a avut o ispită mare să nu mai vină la Bistriţa. Era invitat la un hram unde veneau mai mulţi preoţi şi episcop. Şi nu ştia ce să facă. Îi spunea persoana care l-a invitat că doar nu e episcop să nu poată să-şi încalce promisiunile. Şi totuşi a venit. E un om cu suflet mare.

Lasă un răspuns

