Colinde (2)

Luni, 13 decembrie am fost cu ASCOR la colindat la spitalul Grigore Alexandrescu iar părintele de acolo a spus câteva cuvinte. Înregistrarea e destul de proastă dar spre să fie de folos. Spunea printre altele părintele de acolo că este o lipsă de voluntariat în ţară şi vin străinii să se îngrijească de copiii din spitalele româneşti. Spunea şi de o fată ce avea de gând să avorteze iar faptul că noi am venit să colindăm acolo ( unde era şi ea ) s-a gândit ca totuşi să păstreze copilul. După ce am colindat la biserică ne-am întors înapoi ca să o colindăm pe acea fată. A fost frumos. Un moment impresionat a fost când am colindat mămicile proaspete. Nu ni s-a permis să intrăm în spital căci acolo sunt toţi bebe şi de afară am colindat iar mămicile se uitat pe geam la noi cum colindam. Un alt moment frumos a fost momentul în care părintele a spus câteva cuvinte şi colindatul în biserică. Aici sunt înregistrările:



Lasă un răspuns

