Testamentul lui Iisus

   34.Poruncă nouă dau vouă: Să vă iubiţi unul pe altul. Precum Eu v-am iubit pe voi, aşa şi voi să vă iubiţi unul pe altul.

   35.Întru aceasta vor cunoaşte toţi că sunteţi ucenicii Mei, dacă veţi avea dragoste unii faţă de alţii.

[…]

   10.Dacă păziţi poruncile Mele, veţi rămâne întru iubirea Mea, după cum şi Eu am păzit poruncile Tatălui Meu şi rămân întru iubirea Lui.

   11.Acestea vi le-am spus, ca bucuria Mea să fie în voi şi ca bucuria voastră să fie deplină.

   12.Aceasta este porunca Mea: Să vă iubiţi unul pe altul, precum v-am iubit Eu.

   13.Mai mare dragoste decât aceasta nimeni nu are, ca sufletul lui să şi-l pună pentru prietenii săi.

   14.Voi sunteţi prietenii Mei dacă faceţi ceea ce vă poruncesc.

   17.Aceasta vă poruncesc: Să vă iubiţi unul pe altul.

Lasă un răspuns

