Harry Potter – The End

A ajuns la sfârşit fenomenul „Harry Potter”. Îmi va fi dor de Harry Potter, Ron, Hermione, Hagrid, Severus Snape, Dumbledore, familia Weasley, şcoala de magie Hogwarts şi cred că ne va fi dor tuturor care am urmărit aceste filme şi am citit aceste cărţi ( eu mărturisesc că n-am citit cărţile… poate cândva le voi citi şi eu ). A fost criticat că ar fi satanist şi câte şi mai câte deşi are ascunse multe simboluri creştine. A fost o serie de filme frumoase pentru mine din cauză că a exprimat pas cu pas relaţiile de prietenie, de dragoste familială ce se formează între oameni. A fost un film curat fără ispite de curvie, a fost un film ce ne-a arătat unele sentimente de neîncredere ce pot apărea între noi în momente grele dar care până la urmă au fost învinse de prietenie. Ar fi multe, foarte multe de spus despre fiecare film din seria „Harry Potter”, despre mesajele din filme şi tot ceea ce ne-a învăţat. Îmi place să rămân cu ideea lui Daniel Radcliff ce a spus-o la cuvântarea de rămas bun: „Nu cred că s-a terminat cu Harry Potter din cauză că […] fiecare om care a urmărit această serie va purta povestea în inima lor pe tot parcursul vieţii şi va schimba tot ceea ce va face”. Am păstrat pe sfârşit două filmuleţe: unul despre familia Weasley şi celălalt despre ultimele zile de pe platourile Harry Potter.

Lasă un răspuns

