Despre predică

Aş vrea să vorbesc puţin despre predica preoţilor. Cu siguranţă cu toţii ştim preoţi ce au darul de a ţine predici şi preoţi ce nu au acest dar; preoţii ce atunci când spun o predică ni se pare foarte interesantă şi frumoasă şi preoţi ce spun predici care deşi teoretic sunt bune totuşi nu ne atrage. Există fiecare om cu darul lui şi fiecare om care e deschis la anumite argumente. Un om cult poate să fie deschis la anumite argumente iar cel simplu la altele. Eu aş vrea să vorbesc acum despre un alt caz şi anume atunci când un preot deşi ţine o predică ce în mod normal nu ne-ar atrage totuşi o face. De ce oare? Părerea mea personală este faptul că acei preoţi sunt preoţi cu mult har şi care deşi nu au acest dar al predicii sau predica ce o spune nu e specifică felului tău de a gândi sunt oameni cu mult har care atunci când predică o fac cu foarte multă dragoste curată iar harul şi dragostea omului ne ating pe fiecare din noi şi ne atrage să-l ascultăm. Şi când mă gândesc asta mă gândesc la oameni ca păr. Cleopa Ilie, păr. Serafim Bădilă, păr. Andrei Coroian care deşi prin predicile lor se adresează oamenilor simplu mă atrage şi pe mine care mă consider cât de cât mai cult. La început de post închinat Preasfintei Stăpâne un mic filmuleţ cu o predică a păr. Andrei Coroian despre Maica Domnului.

Lasă un răspuns

