Din nou despre păr. Serafim

   Simt că ar trebui să scriu iarăşi ceva despre ultima vizită la mănăstirea Căşiel petrecută ieri dar nu prea am ce să spun. 🙂

   Marea parte a timpului am stat aşteptând să mă spovedesc la acel om ( 3 ore jumate cât au fost slujbele şi apoi încă 4 ore cât a spovedit pe alţii şi a vorbit cu un grup de copii ). Am o prietenă foarte bună ce mi-a fost mult timp şi îndrumător duhovnicesc şi care are o mare, mare dragoste faţă de păr. Serafim; dragoste ce pare că începe să trăiască şi în mine.

   M-a atras felul simplu al sfinţiei sale, m-a atras poveştile şi concursurile făcute pentru copii la care nimeni nu a câştigat :)) dar toţi au primit premiu. 😛 M-a atras faptul că a spus că le dă la toţi premiu cu interes şi anume să citească din respectivele cărţi de rugăciuni şi când s-au plictisit să asculte de pe cd-urile primite cu predici ale păr. Visarion Iugulescu şi a păr. Arsenie Boca.

   M-a atras faptul că l-a apucat, nu ştiu din ce cauză, ideea să împartă cărţi de rugăciune multe de tot la nişte oameni din diferite oraşe pentru a le duce în închisorile din respectivul oraş.

   M-a atras să îl văd spovedind şi stând acolo ca un mare duhovnic. Nu pot spune că s-au întâmplat lucruri mari dar am fost fericit acolo şi mi-am dat seama  că o astfel de viaţă îmi aduce linişte. Nu mă interesează că alţii au bani, sau au fiţe prea mari ca să spună toate prostiile lor la un popă, sau că sunt prea domni ca să sărute o icoană ce a sărutat-o înainte o babă urâtă, etc. Îmi place viaţa asta în Hristos, o viaţă de iubire şi înţelegere, de dragoste, de smerenie, de înţelegere a celuilat.

   Pentru cei care nu au observat am adăugat şi o pagină ce va rămâne permanent cu toate conferinţele ce le-am găsit şi au fost ţinute de păr. Serafim. Dacă alţii mai găsesc alte conferinţe să mă anunţe şi voi adăuga pe pagină.

Lasă un răspuns

