Intrinsec

E marţi. Mă îmbrac cu hainele elegante ale fericirii triste. Încerc să ascund chipul deznădejdii cu masca veseliei împletite cu şuviţele voiciunii. Sub aceste ţoale zac ca un mort ce din când în când icneşte violent la abundenţa de fluide încărcate de sentimente dureroase. Iluzia inerţiei a uitat să toarne apa liniştirii peste mine. Sunt captivă între rai sau iad. Mă întind să mă odihnesc pe patul negrei disperări şi mă acopăr cu vălul întunericului gol şi rece. Adorm cu somnul veşnicei tristeţi sub cerul răstignit de stele. Şi plouă, şi e frig, şi cad în gol şi nu mai am credinţă. Inima se aude bătând, dar sângele nu e pompat de căldura dragostei, ci de răceala răutăţii sau ignoranţei criminale. Planul de percepţie se schimbă: rămân singură, închisă într-un semicerc trasat pe carnea inimii – e dureros. Lacrimile lasa urme roşii pe obrajii sufletului ars de focul stins al dragostei. Trec moartă şi răvăşită prin viaţă. Merg pe drumul terifiant al fricii de a mă despărţii de Tine. Parcă drumul meu îmi poartă paşii departe de Tine, iar Tu parcă rămâi pe loc sau Te îndepărtezi de mine. M-adăp cu-amărăciunea gândurilor, iar întunericul din mine străluceşte înLumina lumii. Sunt ca un mim – mut de suferinţă, gesticulez, mimez – în semiumbră. Mă despart de tot; visez de 20 de ani şi trec pe lângă toate iar şi iar. Vreau sa mor, sa dorm, dar să nu visez, ci să mă pierd de tot, să nu mai ştiu de mine pentru că eu cu mine sufăr şi doare rău. Vorbesc mult şi nu spun nimic. Îmi împart suferinţa cu ceilalţi, dar mă doare mai adânc. Mi-aş dori şi tânjesc să n-am suflet, ci doar o viaţă cu suflet spre moarte neantizată. Îmi calc în picioare sentimentele, fiinţa, credinţa. Deschid ochii, privesc ceasul – e 7:00 a.m. şi trebuie să-mi reiau cursul vieţii mereu greu. Fiecare pas ce îl fac mă doare, fiecare respiraţie îmi umple pieptul firav de escare. Trece zi după zi şi durerea e mare. Dumnezeu a murit în inima mea…de aceea vreau să mă sting şi să nu mai pot vreodată-nvia… ( Intrinsec)

Gea

Lasă un răspuns

