One Piece

Zilele astea am reînceput să mă uit la One Piece. Un serial anime ce mi se pare senzațional: acțiunea, drama, comedia, personajele. Totul mi se pare că e făcut minunat. Asta poate e doar părerea mea dar ținând cont că serialul a depășit episodul 500 și încă se mai face arată ceva despre serial. Mi-a plăcut mult și DragonBall și seriile următoare ( la DragonBall GT nu am avut curaj să mă uit auzind cât de vestit în a o da în bară ) dar problema la universul DragonBall era că personajele deveneau prea puternice și la un moment dat nu mai ai ce să mai faci cu serialul. În fine, am găsit mai jos pe youtube toate opening-urile de la OnePiece:

Lasă un răspuns

