Copil de granit

Mă destram în mii de bucăți împrăștiate pe parchet. am înmărmurit în fața ta. Nu pot să scot niciun cuvânt, m-a înghețat iubirea ta. Dacă iubești senzațiile tari privește în ochii mei și ai să vezi prăpastii coborând în amețitoare adâncimi sau pune mâna ta pe inima mea și ai să simți cum se înalță munți, cum se topește materia, cum crește presiunea. Îți place muzica? Ascultă ecoul vocii mele, care îmi străbate ființa în căutarea ta. Nu te privesc, dar pretutindeni văd absența ta. Mă înfioară tristul dor. Trăiesc încă pentru tine, am trăit până acum să te întâlnesc pe tine. Când privesc cerul cu lună plină, presărat cu stele – mă odihnesc în lumina ochilor tăi, sărut icoana lui Dumnezeu.

Gea

Un gând despre „Copil de granit

Lasă un răspuns

