Miting anti-cip (2)

Am fost și eu la miting-ul anti-cip. Ce pot spune despre acest miting? A fost puțin dezamăgitor în sensul că au venit destul de puțini oameni. Am văzut unele fețe mai cunoscute cum ar fi Danion Vasile, Victor Roncea sau părinți de la mănăstirea Petru Vodă. Miting-ul a fost făcut bine ( aș spune ) în sensul că mesajul s-a vrut să fie destul de clar spus de organizatori.

Din păcate nu a fost la fel și pentru ceilalți. M-am trezit cu oameni care avea pe pancartele lor tot felul de mesaje ce nu aveau direct legătură cu motivul miting-ului iar apoi uitându-mă peste informațiile mass-media rămâi cu totul dezamăgit. Parcă reporterii au fost surzi la ceea ce au spus organizatorii de la microfon. Ei tot ce au înțeles e că nu avem voie la televizor, la jocuri pe calculator, să nu mai mergem la doctor ci să ne rugăm la Dumnezeu să ne vindece etc.

Foarte, foarte dezamăgitor. Poporul român e destul de adormit și văd că mass-media își bate joc în continuare de popor. Nu ai ce să le faci. Povesteam cu o prietenă și ne-am dat seama că nu e șansă să se facă ceva cu acest miting. Totuși am fost deoarece era o datorie ce o aveam de făcut ca și român. Așa cum nu știu care general german a încercat să îl ucidă pe Hitler deși știa că nu are șanse dar a făcut-o ca să mai spele vina poporului german; așa am venit și eu ca să mai spăl din această vină a poporului român.

S-a tot cântat „Deșteaptă-te române” dar românul nu s-a prea deșteptat. Vorbea cineva foarte bine: unii așteaptă să facă ceva intelectualii, alții preoții și alții episcopii și nimeni nu face nimic. Acesta e poporul român. Îmi dau seama că ne merităm toată pedeapsa ce ne așteaptă. În timpul comunismului românii așteptau să fie ajutați din apus dar nimeni nu a făcut nimic. Și acum tot după cei din apus vrem să umblăm. Dar măcar să le urmăm exemplele.

O altă dezamăgire a fost că au venit foarte puțini bucureșteni. Au venit din provincie foarte mulți dar din București nu prea s-a venit. Mass-media a venit puțin și ce a venit, a venit prost. Iar oamenii ce au răspuns…. se vede din știrile aberante ce apar pe aceste site-uri. Iarăși se spunea că au fost aproape 1000 de manifestanți. Eu personal nu cred că au fost 500 de manifestanți.

Dumnezeu să ne ajute că în prostia noastră că avem mare nevoie. Sunt foarte dezamăgit de acest popor.

La miting a venit și colegul de cameră care a făcut niște poze. Pozele le puteți vedea aici:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.228040817335285.1073741830.157837097688991&type=1

3 gânduri despre „Miting anti-cip (2)

  1. da, am ramas dezamagita de ce am vazut. S-au strecurat unele greseli nepremise, lasand sa se interpreteze cum ca cei care militeaza contra cip ar fi vreo secta. Reprezentarea patriarhului a fost unul din cele mai mari minusuri. NU trebuia acceptata asa ceva!
    Jurnalistii au fost rau voitori.

    Dar ca o concluzie, sunt de acord cu tine: ne meritam soarta ptr ca suntem atat de nepasatori! dureros e ca ne vom da cu capul de pereti in curand, dar atunci va fi prea tarziu!

  2. Fratilor, Va multumesc tuturor celor care ati venit la Mitingul de la Bucuresti.Eu am fost si am fost placut impresionat de curajul de care au dat acei cati au fost,chiar daca nu foarte multi, insa tb de continuat cu mitinguri, cu mesaje adresate la cat mai multa lume(mass media, oameni de rand, afise, ierarhi, guvernanti etc),ca astfel se mai trezeste cate unul altul si incet,incet vom creste la numar.
    Va multumesc inca odata si sa strangem randurile ca sa ne cunoastem si sa fim mai uniti. Asa sa ne ajute Dumnezeu !

Lasă un răspuns

