The Hunger Games

Când am auzit prima dată de acest film m-am gândit că va fi ceva gen Twilight: un film romantic care ia o legendă ( cea a vamipirilor ) și o transformă în ceva sentimentalist. În schimb când m-am uitat am rămas șocat. Filmul este mult mai serios decât Twilight, și după părerea mea, mult mai bine realizat. Aș spune că e chiar șocant.

Vedem în acest film nebunia ce exista în arenele romane și nebunia ce probabil va fi în vremea Antihristului. Este înfiorător acest film în modul în care prezintă o societate nebună și nici un film istoric ce a tratat problema arenelor romane nu m-a șocat ca acest film. Nu e vorba doar de aceste lupte ci de toată acea actorie pe care trebuie să o facă gladiatorii ca să fie iubiți de public și să aibă șanse să supraviețuiască.

În acest film vedem până unde poate duce frica și lașitatea și în ce hal omul se poate lăsa călcat în picioare. În același timp vedem și monstrul numit om și care nu are nici o problemă de a vedea cu sânge rece felul în care alții suferă și se omoară între ei pentru supraviețuire.

Mă gândeam un timp că mi-e destul de greu să văd un om care să merite cu adevărat iadul. Dar după ce m-am uitat la film parcă începe să mi se creioneze o imagine mult mai clară a celor ce merită iadul și care vor ajunge acolo. Nu e vorba de oameni răi sau cruzi deoarece ei pot avea anumite scuze în felul în care au fost crescuți și poate se mai pot salva cum e cazul tâlharului Varvar și a multor altora. E vorba de nebunie aici. Omul iadului este omul nebun și omul laș care ascultă de frică de nebunia altora. Pentru aceștia nu mai e șansa de ieșire. Nebunul nu mai are cum să iasă din nebunia sa iar lașul se încurcă în niște lanțuri din care nu mai are cum să se elibereze. Probabil de asta și Hristos a fost atât de dur cu lașii și a spus că nu vor moșteni împărăția. Lașitatea te poate distruge, poate ucide tot ceea ce te face uman.

Aș recomanda la cât de mulți oameni să vadă filmul pentru a ne pregăti de societatea nebună ce ni se va băga pe gât în viitor, pentru felul în care mass-media deja începe să controleze lumea și să înșele lumea prin zâmbete frumoase și pentru a ne trezi puțin la realitatea că vor veni prigoanele și ar fi bine să fim gata să avem de a face cu oameni nebuni și lași, cu care nu poți să te înțelegi.

Trebuie să avertizez totuși că filmul este foarte crud și foarte dur și e bine ca cei mai sensibili să nu se uite.

Lasă un răspuns

