Sentiment

inger07

Ai fost adus de vânt, înmiresmat de Duhul Sfânt, Îţi sărut chipul oglindit în pământ.

Atât de curat ţi-e chipul, căci sufletul şi trupul tău sunt picături de dragoste curată ce topesc orice inimă îngheţată.

Când te privesc, viaţa îmi zâmbeşte din preaclarul sufletului tău, iar pacea se revarsă-n inima-mi din inima-ţi neprihănită.

te iubesc aş îndrăzni, dar mintea mea nu poate să abdice.

Aşa cum ai venit purtat de adierea sfântă de parfum, aşa ai dispărut şi te-ai ascuns în dulcea picătură de rază de soare, în apus.

Acum rămân uimită de absenţa ta.

Te laşi zărit şi-apoi atât de lin răsari spre asfinţit.

Fiecare fărâmă a inimii mele e un eon de destrămări şi de dureri, căci în absenţa ta inima se frânge în bătăi, aşa cum în prezenţa ta ea se topea de al tău dor.

În fiecare pic de ploaie tu te-oglindeşti şi cerul lângă tine e mereu copil.

Căci tu real nu poţi să fii – am suspinat.

Atunci în vis m-ai luat de mână şi m-ai îmbrăţişat; atunci făclia mea din bucuria ta s-a luminat, mii de stele mi-au scăldat noaptea feţei mele.

Atunci am putut să te privesc şi ochii îţi erau adânci şi mă pierdeam în ei, dar i-ai închis şi-ai plâns că eu n-am priceput nimic din ei.

Sfârşit.

Gea

Lasă un răspuns

