Pace

Se lasă iară noaptea poleită-n
Lună şi în întuneric luminos,
Se aud cântecele cristaline
Ale stelelor ce se ciocnesc duios
Şi simt în mine cum  gheţarii se topesc,
Şi cum izvoarele calinei biruinţe mă-nvelesc.

Privesc cu ochii plini de pace
Un răsărit şi-un asfinţit
Şi-n fiecare picur de zăpadă
Ţi-am simţit dragostea în infinit. Eu

În jurul nostru este iarnă aspră, chiciură şi ger,
e ceaţă, frig, vântul e rece şi zboară ciori pe cer,
Dar toate astea nu-mi fac rău, nu mă’nfioară
Căci eu la tine-n suflet am găsit o nesfârşită primăvară. (SorinConstantin)

Gea

Lasă un răspuns

