Nick Vujicic

Mă uitam la filmulețul de mai sus și la altele cu respectivul protestant (mă gândesc că e foarte cunoscut în mediul creștin așa că nu cred că are rost să vorbesc despre el) în care acest om spunea cuvinte frumoase și veneau tineri cu ochii în lacrimi și îl îmbrățișau. Și arăta ce frumos e că acest om spune că îi iubește așa cum sunt și că sunt minunați așa cum sunt și ce bine e.

Problema mea e următoarea: ce te faci când nu e de ajuns asta? Ce te faci când auzi pe omul acesta ce spune dar tu consideri că sunt vorbe goale și tu știi mai bine decât el că ești un/o ratat/ă? Cât de deprimant poate fi asta?

Am admirat foarte mult la protestanți modul în care ei știu să se apropie unii de alții, să fie toată Biserica o familie față de cazul ortodocșilor. Mă uit la Părinții ortodocși și nu văd pe nimeni din aceștia care să aibă acea dragoste pe care o are acest om, acea căldură sufletească. Părinții noștri ne vorbesc doar despre Rai și Iad și lupta cu demonii. Și apoi mai e de mirare că atât de mulți pleacă la protestanți?

Dar să revin la subiect. Nu știu răspunsul la respectiva întrebare. Poate ar ajuta ca pentru acei oameni să fie cineva tot timpul lângă ei care să îi încurajeze în orice fac și să le arate că îi iubesc oricum ar fi. Dar câți ar fi în stare sau ar face așa ceva? Mai e problemă că am observat că se tinde să se pună accent pe tineri de parcă doar ei au probleme. Acum eu, trecând de vârsta adolescenței, pot spune că și oamenii adulți pot avea crize sufletești, crize de personalitate la fel de puternice ca ale tinerilor dacă nu mai mari uneori (apare și presiunea vârstei și că îmbătrânești și nu vezi vreun viitor posibil). Și văd că deseori acești oameni sunt neglijați. Ce se poate face și pentru ei?

Lasă un răspuns

