2 ani fără Roxana

IMG_1019

     Vinerea trecută s-au împlinit 2 ani de la trecerea Roxanei la Domnul. De când a trecut la Domnul nu am visat-o niciodată și îmi făceam griji că poate nu eram atât de apropiați precum credeam (pe alte rude de care eram mai apropiat le-am visat după ce au murit). Totuși zilele trecute, din mila lui Dumnezeu, am visat-o pe Roxana. Era sâmbăta dinaintea acelei vineri în care se împlinesc cei 2 ani și visez că eram într-o biserică iar M. împreună cu Roxana era în fața tuturor, unde stătea preotul și stăteau cu fața la noi împreună cu preotul. Ele 2 stăteau pe câte un scaun și se uitau la preot care făcea ceva slujbă.

     Când m-am trezit am aflat că M. făcuse parastas pentru Roxana (nu știam asta deoarece a luat hotărârea să îi facă parastasul în ultimul moment). Ba mai mult și M. îmi spune că în timpul parastasului a simțit-o foarte puternic pe Roxana acolo iar visul ce l-am avut i-a răspuns și ei unei întrebări ce o avea.

     Aici aveți articolul și comentariile dedicate Roxanei care nu va dispărea niciodată din inima noastră.

Lasă un răspuns

