Decret

Mă simt o ruină vecină
Cu o stea în cădere divină
 
și nu-mi cere să uit
ce-am simțit,
m-a durut până în cenușa sufletului
meu de granit
 
și nu mă mai pot mișca
prea flexibil în cuvinte,
doar tu ești tot ce-mi
trece prin minte;
absența ta în fiecare respirație
a timpului se simte..
 
dar fiecare zi de acum înainte
va fi ca o dulce-dureroasă,
veșnică rugăminte
către tot ce există dincolo de cuvinte
să mă lase să cad
într-o amorțeală cuminte.
 
Acum sunt acoperită de praf
Fărămițat
Mă doare orice mișcare
A vieții de parcă
Nimic nu mi s-ar fi întâmplat
 
și știu că daca-ți voi scrie aceste
cuvinte, mă va durea zâmbetul
tău înghețat pentru mine
de acum înainte…
 Gea

 

Lasă un răspuns

