Castle

Postarea aceasta e pentru a recomanda un serial. Sunt un om care a urmărit filme și seriale dar nici unul nu a fost precum Castle. Ce îmi place atât de mult la acest serial? Dincolo de partea de comedie ( îmi plac comediile ), de partea de film polițist ( mi se par ok și filmele polițiste ), de parte de romantism ( e și asta în film și îmi place ) ceea ce tratează acest serial cum nu tratează nici unul e relația.

Parcă în nici un film nu simți ca cele două persoane să fie perfecte unul pentru altul ca cei doi protagoniști. Toate prin câte trec fac să se formeze frumos această relație între cei doi și să fie vorba nu doar de o îndrăgostire ci de o iubire autentică. Fiecare dintre cei doi (Richard și Kate) a schimbat viața celuilalt. E vorba de doi oameni diferiți, doi oameni opuși chiar dar care aveau o mare nevoie unul de altul.

Pot să spun că multe lucruri ce le-am învățat despre relația dintre un bărbat și o femeie au fost din acest serial. Îl recomand cu căldură.

Lasă un răspuns

