Păr. Efrem Filotheitul

Am găsit aici un filmuleț cu o conferință a păr. Efrem Filotheitul din Arizona. Vorbele sfinției sale mi s-au părut practice și demne de ascultat dar m-a atras foarte mult la sfinția sa modul în care vorbea și privea. Era parcă foarte, foarte vioi și foarte jucăuș. Felul său de a fi parcă mă hipnotizează pur și simplu. Poate e și faptul că am o atracție față de călugării sfinți care se comportă ”ciudat”. 🙂

Am încercat să mă mai interesez de acest părinte și am găsit pe net rânduiala ce o au acolo. E o rânduială ce mie mi-a plăcut foarte mult și dacă ar fi să mă călugăresc la astfel de mănăstiri m-aș duce. Mă refer la faptul că are zilnic slujbe de la 1 dimineța la 4-5 dimineața ( slujbe ce includ Sfânta Liturghie. O astfel de rânduială am întâlnit-o eu doar la Petru Vodă ce a făcut să iubesc mult să stau acolo în mănăstire în timpul săptămânii ). Aici este site-ul mănăstirii.

 

Un gând despre „Păr. Efrem Filotheitul

Lasă un comentariu